Bonkend geluid in hoofd

drs. A. Meijer / Geen reacties

Vraag

Al enige tijd heb ik last van een kloppend, bonkend geluid in mijn hoofd. Eerst dacht ik dat het mijn hartslag was maar hier ben ik niet zeker van. Het geluid hoor ik niet als ik een watje in mijn oor doe. Weet u wat dit kan zijn?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vragensteller,

Ik vind het een lastige vraag om zo te beantwoorden. Ik zou graag wat meer willen weten. Waar zit het precies, wanneer heb je er last van, etc.?

Tinnitus (oorsuizen) gaat over het algemeen niet over met een watje in het oor. Als het bonken gelijke tred houdt met de hartslag, dan kun je ervan uitgaan dat het door een slagadertje wordt veroorzaakt.

Kortom: ik durf er zo niet zoveel van te zeggen. Misschien een bezoekje bij de huisarts?

Vriendelijke groet,
A. Meijer

drs. A. Meijer

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Ouderkerk aan de Amstel
  • Status:
    Actief

Tags in dit artikel:

hoofdpijnoren