Bij ons was zwagerschap in 2007 uitgesloten. Onderzoeken gedaan, ja mevrouw er i...

drs. P. C. Hildering / Geen reacties

Vraag

Bij ons was zwagerschap in 2007 uitgesloten. Onderzoeken gedaan, ja mevrouw er is onmogelijk kans om zwanger te worden. Ik werd toch in februari zwanger, maar dat ging mis met 15 weken. Wat moet ik hier nu mee aan? Het is gebleken dat het dus wel kan, en het was uitgesloten... Ik hoop natuurlijk dat ik nog een keertje zwanger word. Maar ja, voor ons is dit allemaal onverklaarbaar.

Antwoord

Wat volgens de medische wetenschap uitgesloten is (daar gaan dokters van uit), is dat regelmatig voor de Schepper toch niet. Ik heb daar in mijn praktijk al veel voorbeelden van gezien. Het beste kun je ook altijd aangeven dat de kans zo klein is, dat die menselijkerwijs 0 is, openlatend dat er nog een andere kant is dan de menselijke. Uw zwangerschap is daar het bewijs van. Hoe daarmee verder te gaan, is moeilijk aan te geven wanneer het gaat om medische interventies. Mijn persoonlijke mening is, dat die interventies niet de voorkeur hebben.

Drs. P. C. Hildering

Lees meer artikelen over:

medisch