Aandacht van veel oudere jongen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Wij zijn twee vriendinnen van 14 jaar. We hebben een hele tijd ge-sms’t met een jongen van 22 die niet gelooft en ergens onderin Nederland woonde. Zijn, en ook onze, smsjes gingen erg ver. Hij zei heel vaak dat hij met ons naar bed wou en dat soort dingen. Hij had op een gegeven moment een vriendin (en die vond het niet leuk natuurlijk) en wij hebben het contact verbroken. Ik heb gezegd dat ik (bijna) verkering had en mij stuurde hij niks meer. Mijn vriendin is ook gekapt met sms’en, maar haar stuurt hij nog steeds smsjes. Ik ben nu bang dat mijn vriendin die aandacht juist erg leuk vindt. Wat moeten we doen?

Antwoord

Ik heb slecht één antwoord: meteen kappen ermee. Zeg tegen je vriendin dat ze hier absoluut mee moet stoppen voordat het echt uit de hand loopt. Straks wil hij haar ergens ontmoeten om seks te hebben of hij gaat haar chanteren. Bovendien heeft hij ook zelf nog een vriendin. Echt meteen mee stoppen!

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

leeftijdsverschil