Ergeren aan vriendje

C. M. Chr. Rots - de Weger / 2 reacties

Vraag

Ik heb nu zo'n vier maanden verkering met een jongen. Maar ik begin me de laatste tijd steeds meer aan hem te ergeren en wordt daardoor wat onzeker. Wat moet ik hiermee?

Antwoord

Beste vraagsteller,

De verkeringstijd is er om elkaar te leren kennen. Je groeit naar elkaar toe. Of je komt tot de ontdekking dat je niet bij elkaar past.

Waar komt jouw ergernis vandaan? Waaraan erger je je? Dat zijn vragen waarop je voor jezelf een antwoord moet zien te vinden. En bedenk dan ook eens wat je van een jongen verwacht. Wat je van het hebben van verkering verwacht. Wat je van déze jongen verwacht. Probeer een en ander met elkaar te bespreken. En als de antwoorden niet bevredigend zijn... passen jullie dan wel bij elkaar?

Sterkte toegewenst,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

ergernisverkering
2 reacties
Pinda
Ik wil niet te negatief zijn, maar ergeren aan hem betekent niet veel goeds (ik spreek uit ervaring). Bespreek je het met hem? Veel sterkte toegewenst!
bootje
Niet proberen je vriend te veranderen! Worden de ergenissen te veel, hoe lastig ook. Er mee stoppen, daar is verkeringstijd voor.