Wachten valt zwaar

Redactie Refoweb | Geen reacties | 28-02-2012| 11:17

Vraag

Refoweb, zou onze vraag zo spoedig mogelijk beantwoord kunnen worden, wij zitten momenteel in een emotioneel enorm heftige periode, onderzoeken, ISCI etc., de vraag over of de natuurprodukten van Jac Zitmann, of we die met Gods zegen kunnen gebruiken. Dus alleen de kruiden uit de webwinkel. Wij zien dagelijks uit naar een reaktie van een christelijke arts. Het wachten valt ons heel zwaar, omdat we in een heel heftige periode zitten.


Antwoord

Beste mensen,

Zie a.u.b. onze eerdere reactie. Het is helaas niet te doen om al jullie vragen te beantwoorden.

Mochten jullie hier op willen reageren, dan kan dat via info@refoweb.nl.

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2814 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

(...) hoe kan ik hier weer normaal mee omgaan als ik contact heb met een ander meisje? Ik zou zo graag weer verliefd zijn. Ik kan niet zonder liefde, maar iets in me lijkt me ervan te willen weerhouden.

Ik ben een jongen van 21 jaar en een paar jaar geleden heb ik een tijdje verkering gehad met een meisje. Deze verkering is uitgegaan omdat ze niet meer gek op me was. Ik was er de tijd hierna "kapot" ...
Geen reacties
28-02-2007

(...) Als we bij elkaar zijn dan kunnen we elkaar niet meer missen en voelen we ons ook erg op ons gemak bij elkaar. Maar als ik dan weer thuis ben, dan ebt die verliefdheid bij mij weg (...)

Ik ben niet meer zo jong (48 jaar) en ik heb via een datingsite een meisje leren kennen. Zij is ook niet meer zo jong (44jaar). We wonen wel een heel eind uit elkaar, ongeveer 200 km. We kennen elkaar...
Geen reacties
28-02-2007

Fetisj voor spijkerrokken

Ik ben een man van in de dertig. In mijn puberteit ben ik een fetisj gaan ontwikkelen voor spijkerrokken i.c.m. fantasieën over bazig optreden en serieus straffen (billenkoek geven). Jarenlang heb ik ...
1 reactie
28-02-2020
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag