Lichtbol

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Vier jaar geleden kreeg ik door omstandigheden een lichtbol in mij en sindsdien kan ik bij mensen op het voorhoofd tekens lezen. Ik ben vanaf mijn negende jaar uit huis en heb een heel zwaar leven gehad. Kan iemand mij zeggen waarom i¬k juist degene ben die dit kan, of heb gekregen? De tekens die ik op voorhoofden zie zijn kruisjes of hartjes. In de handen heb ik een uil kunnen waarnemen. Ik zou dit graag willen weten, aangezien ik vanaf mijn negende uit huis ben en nu een volwassen man ben. Mij valt op, als ik zo terug kijk op mijn leven, dat het pad dat ik bewandeld heb zeer merkwaardig is. Zo heb ik op meerdere adressen gewoond en elke straatnaam heeft iets met de Bijbel te maken. Waarom heet mijn moeder bijvoorbeeld Maria en was mijn vader timmerman... Waarom kan ik alle geloofsvragen beantwoorden, terwijl ik nog nooit de Bijbel heb gelezen. Zo heb ik een vriend die nauw betrokken is bij de kerk. Ik heb eens met hem een gesprek gehad en hij vond het ook merkwaardig dat ik dingen wist vanuit de Bijbel. Enz. Ik heb ook heel erg sterk het gevoel dat ik me moet laten dopen. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik zou het niet erg vinden om eens met iemand hierover te praten, zodat u zelf kunt ondervinden wat ik weet.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Deze kwestie is zo ingewikkeld, dat we na overleg met een van onze deskundigen je willen adviseren om contact op te nemen met een pastor in je eigen woonplaats of christelijke hulpverlening in de geestelijke gezondheidszorg. Zij kunnen in een gesprek beter beoordelen wat er met je aan de hand is en je van goede en zorgvuldige adviezen voorzien. Zie ook deze url.

Redactie Vragenrubriek

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl