Vermoeidheid

dr. Nomen Nescio / Geen reacties

Vraag

Ik ben een meisje van 18 jaar. Ik heb de laatste tijd erg last van vermoeidheid, terwijl ik een aantal jaren geleden niet wist wat moe zijn is. Ik heb een vrij druk leven, maar dat is wel te doen. Ik slaap 's nachts meestal voldoende: zo'n 7,5 uur. Soms ben ik ook erg negatief aan het denken. Ik kan soms ineens ook erg emotioneel zijn. Waar zou dit op kunnen duiden?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vragensteller.

Moeheid kan zeer veel oorzaken hebben. Zowel lichamelijk als psychisch. Bovendien kan lichamelijke moeheid ook weer psychische klachten opwekken en andersom. Op grond van wat je schrijft kan ik niet duidelijk krijgen waar precies de oorzaak ligt. Ik denk dat je dit ook het beste met een arts kunt bespreken, in jouw geval een huisarts. Deze kan eventueel verder onderzoek doen, zoals bijvoorbeeld naar de ziekte van Pfeiffer. Anderszins, mocht het meer liggen in de psychische hoek, kan hij je ook doorverwijzen voor eventuele hulp.

dr. Nomen Nescio

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Nieuwegein
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Arts/chirurg

Tags in dit artikel:

moepfeiffer