Geslachtgemeenschap wil niet lukken

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

We zijn nu een maand of twee getrouwd. De geslachtgemeenschap wil niet lukken. Mijn vrouw scheurt regelmatig een beetje uit, waardoor ze erg gaat bloeden en ze acuut niet meer verder wil. Zelf huilt ze hier veel om. Ze vindt het iets heel ergs. Terwijl ze er wel heel erg naar verlangd. Zoals u wel begrijpt levert dit frustratie op. Is het nodig om de huisarts te bezoeken voor dit probleem? Of heeft u tips?

Antwoord

Wat vervelend voor jullie dat het met de seksuele omgang zo gaat. Dat je vrouw regelmatig in tranen uitbarst, is goed te begrijpen. Laat ze zichzelf ook eens met een spiegeltje bekijken zodat ze kan zien waar het vandaan komt. Misschien is de opening in het maagdenvlies wat klein. Ze kan ook zelf  eerst met één vinger en vervolgens met twee vingers de opening wat oprekken. Als het blijft bloeden, zou ik je zeker willen adviseren eens naar de huisarts te gaan.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

seksualiteit in het huwelijk