Vriendin zoekt steeds bevestiging

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mijn vriendin kan na een half jaar verkering nog soms momenten hebben dat ze elke keer vraagt: je blijft me toch wel trouw! Heeft dit met vertrouwen te maken? Is dit normaal?
ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ja, dat heb je allemaal wel eens als je met elkaar verkering hebt. Je ziet om je heen dat verkeringen ook uit kunnen gaan. Als je dan samen gelukkig bent en om je heen gaan verkeringen uit, dan kan de schrik je wel eens om het hart slaan en ik kan mij voorstellen dat je vriendin dan toch weer even zekerheid zoekt door die vraag aan jou te stellen. Zolang je verkering hebt, kan de verkering ook nog uitgaan en zo voelt je vriendin dat dan ook en zoekt ze weer even die zekerheid bij jou. Dat is geen kwestie van elkaar niet vertrouwen, maar is veel meer een roep om bevestiging dat het toch echt wel goed zit. Zodra jij dat dan ook positief beantwoordt, voelt zij ook weer die zekerheid en dat is prettig. Dat is ook het heerlijke van getrouwd zijn, dat dan die zorgen voorbij zijn.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

verkering