Electrische schokjes

dr. Nomen Nescio / Geen reacties

Vraag

Ik heb iedere keer electrische schokjes in m'n hoofd bij lichamelijke inspanning! Is dat schadelijk?

Antwoord

Beste vragensteller,

Ik ken dit fenomeen niet. Wat ik in de literatuur lees is dat het wel eens beschreven is bij patienten die een bepaald soort antidepressiva gebruiken.

Indien je je ongerust maakt zou ik je adviseren er met je huisarts over te hebben.