Jongen wil geen verkering maar zoent wel met ander

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben al maanden verliefd op een jongen bij ons op school. Ze hebben aan hem gevraagd wat hij van mij vindt en hij zei dat hij mij erg leuk vindt maar dat hij NOG geen verkering wil. Maar een paar dagen later liep hij met een ander meisje te zoenen. Zou het dan wel waar zijn? Moet ik nog van hem blijven houden?

Antwoord

Dat is niet helemaal te begrijpen dat hij dan zo doet. Het is ook niet erg consequent van hem om de ene dag te zeggen dat hij er nog niet aan toe is en een paar dagen later wel iemand anders staat te zoenen. Vrienden van jou hebben destijds aan hem gevraagd hoe hij tegen jou aankijkt. Trouwens dat gebeurt heel vaak dat vrienden van de verliefde ingeschakeld worden om te informeren bij de geliefde hoe de "stand van zaken" is. Daar is niets mis mee, mits het maar met goede bedoelingen gebeurt. Zou je diezelfde vrienden niet nog eens kunnen inschakelen dat ze aan hem vragen waarom hij dan wel met een ander meisje zoent? Dan pas weet je de werkelijk reden en kun je besluiten of op hem te wachten of het af te bouwen.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid