Kramp bij hart

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Ik heb sinds een paar uur een flink vervelende kramp bij mijn hart. Ik moest bukken om een muntje op te rapen en toen begon het zeer te doen bij mijn linker schouderblad, dat is vrij snel naar mijn gehele linkerborst getrokken en ik kan nu niet meer bukken, hoesten of strekken. Weet iemand wat dit kan zijn?

Antwoord

Met dit soort spoedvragen dien je direct contact op te nemen met je eigen arts. Een antwoord via Refoweb laat in (mogelijk) acute situaties te lang op zich wachten.

2 reacties
Race406
Hele, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele diepe zucht.
Da's hetzelfde als: Ik denk dat ik een beroerte ga krijgen, eens zien wat Refoweb daarvan zegt.
GA NAAR DE DOKTER, BEL 112, OF WAT DAN OOK, MAAR DOET IETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom zijn er nog steeds mensen die dit soort vragen op RW stellen? Ultra stom...
Cloudsadmirer
Race406,
Begrijp je helemaal maar aangezien wij totaal geen idee hebben wie of wat voor soort persoon de vraag gesteld heeft zou ik me iets voorzichtiger uit drukken.