Pastoraal boek voor daders

prof. dr. J.C. Borst / Geen reacties

Vraag

Is er een pastoraal boek voor daders van zedendelicten binnen het gezin? In dit geval van broer naar zusjes, wat te lang doorgegaan is. Bijvoorbeeld een boek van een ex-pleger. Indien mogelijk refo of evangelisch. In een interkerkelijke boekhandel wisten ze niets en het boek van ds. Borst is helaas uitverkocht.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Van de uitgever heb ik gehoord dat mijn boek "Verraden Vertrouwen" nog te verkrijgen is, maar niet in de huidige vorm. Het beste is rechtstreeks met Jongbloed te Heerenveen te bellen en aldaar te bestellen. De heer D. Aangeenbrug was mijn contactman en zeker als je zegt dat je via Refoweb zijn naam hebt gekregen, zal hij je beslist verder helpen. Wel is mijn boek "Naomi" nog te verkrijgen en daar staat zeker ook genoeg in over de omgang met daders.

Met hartelijke groet,
Ds.J. C Borst

prof. dr. J.C. Borst

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Sleen
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    - predikant te Sleen
    - docent Christelijke Hogeschool Ede
    - hoogleraar pastoraat aan de Evangelisch Theologische Faculteit Leuven.

Tags in dit artikel:

daderseksueel misbruik