Orgasme

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Als man en vrouw gemeenschap hebben, krijgt de vrouw dan een orgasme via de clitoris of de zogenaamde G-spot? Komt het vaak voor dat de vrouw geen orgasme krijgt tijdens de gemeenschap? Kan ze dan op een of andere manier toch klaarkomen via de G-spot?

Vraag 2: Refoweb, deze vraag is serieus bedoeld. Wilt u hem nu wel plaatsen? De vorige keer werd hij niet geplaatst! Ik weet dit niet en vindt het genant om anderen te vragen en het internetfilter blokkeert de website waar ik dit antwoord dacht te vinden. Graag uw hulp. (Rest van de vraag door de redactie verwijderd.)

Antwoord

De details die we uit je vraag hebben weggehaald, maken helder dat we deze rubriek niet geschikt achten voor het beantwoorden van jouw vragen, hoe serieus wellicht ook. Overigens zal jou al veel helder worden als je de antwoorden in onze subrubriek "Seksualiteit Algemeen" en "Seksualiteit in het huwelijk" leest. Verder zouden we je willen adviseren het boekje "Samen genieten", van Piet Wagenaar aan te schaffen. Dat is in de meeste christelijke boekhandels te krijgen: ISBN: 9789023909880.

Zie ook onderstaande url:

https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/7192

http://www.boekencentrum.nl/boeken/Onder-redactie-van-Piet-Wagenaar/Samen-genieten%3B-2e-druk/22211

1 reactie
plderoos
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat deze vraag toch dagen lang bovenaan blijft staan bij 'populaire artikelen' maar dat er nog geen enkele reactie is geplaatst. Dat gaan we es ff rechtzetten :D