Boekje "Ik sta aan de deur"

Ds. C. Harinck / 1 reactie

Vraag

Aan ds. Harinck. Ik ben al een tijd op zoek naar het boekje "Ik sta aan de deur", wat u schreef. Het lijkt overal uitverkocht te zijn. Weet u hoe ik nog aan een exemplaar kan komen?

Antwoord

Het boek "Zie Ik sta aan de deur" is waarschijnlijk alleen tweedehands verkrijgbaar. Probeer het bij Den Hertog in Houten.

Hartelijke groeten,
Ds. C. Harinck

Tags in dit artikel:

boeken
1 reactie
meribel
Hier een link van een boekwinkel waar het ze het nog hebben:
http://www.boekhandelsmit.nl/nl/product/9789033111723/ik-sta-aan-de-deur.html