Drie dagen migraine

drs. N. Wolswinkel / 1 reactie

Vraag

Als ik ongesteld ben heb ik drie dagen migraine. Nu ben ik vorig jaar de pil gaan slikken en die migraine bleef in de stopweek. Nu heb ik de pil drie strips doorgeslikt, stopweek en twee dagen migraine. Kan ik gewoon de pil dan drie strips doorslikken of is dat voor andere dingen weer erg slecht. Want zo loop ik toch een paar migraine-aanvallen mis...

Antwoord

Men gaat er van uit dat het ongevaarlijk is drie strippen achter elkaar te slikken. Wanneer je dat verder verdraagt, scheelt dat inderdaad twee keer een migraineperiode.

Drs. N. Wolswinkel

Tags in dit artikel:

de pilhoofdpijnmenstruatie
1 reactie
plderoos
als hoofdpijn langer dan 24 uur duurt heet het per definitie geen migraine meer :)

hebben ze mij verteld