Ex-vriend heeft weer verkering

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mijn ex-vriend heeft weer verkering. Ik kan het helemaal loslaten, maar ik vind het zo moeilijk voor hem want hij heeft het nooit echt uitgepraat. We hebben hier wel eens over gesproken maar dat kwam dan altijd van mijn kant. Hoe kan ik zorgen dat hij toch vrij is van mij zodat hij eerlijk verder gaat met z'n nieuwe vriendin?

Antwoord

Je ex-vriend zit er kennelijk niet zo mee. Hij heeft waarschijnlijk helemaal geen behoefte om het alsnog allemaal uit te praten. Misschien vindt hij het zelfs wel lastig als dit zou gebeuren.

Meestal is het toch al zo dat met allerlei dingen die er plaatsvinden meisjes/vrouwen veel en veel meer de behoefte hebben om dingen uit te praten dan jongens en mannen. Dus ga er a.u.b.niet mee zitten of hij het nu wel of niet kan afsluiten en dus vrij is van jou of niet. Als jij het voor je zelf wel kan afsluiten, dan is het daarmee ook goed.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verkering uit