Kind van God en social media

Mr. P. M. (Pieter) Oskam / Geen reacties

Vraag

Aan iemand van de Gereformeerde Gemeenten. Kan het dat een kind van God social media gebruikt?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Ja, dat kan. Maar wellicht begrijp ik met dit antwoord het doel van jouw vraag niet goed. Misschien ben of ken je een kind van God en vraag je je af of je social media kan gaan gebruiken? Of gebruik je juist social media en vraag je je af of je dan nog wel een kind van God kan zijn? Of bedoel je dit juist helemaal niet en heb je jouw vraag om een andere reden ingestuurd? Stuur gerust een vervolgvraag!

Met vriendelijke groet,
Pieter Oskam