Vitamine B

drs. J. van Dijken / Geen reacties

Vraag

Ik hoor regelmatig dat het slikken van vitamine B goed zou zijn voor o.a. je psyche, haar en nagels. Nu vraag ik me af of dit werkelijk zo is en of je vitamine B zonder gevaar kunt innemen? Kunt u mij hier een antwoord op geven? Met vriendelijke groet.

Antwoord

Over vitamine B wordt veel geschreven. Met name aan vitamine B12 worden veel positieve eigenschappen toegedicht. De vitamine B-groep is een groep van wateroplosbare vitaminen; dat betekent dat je niet zo snel een overdosering zult oplopen, en bij normaal gebruik -volgens de verpakking- kun je deze vitaminen zonder gevaar innemen.

Groet,
Drs. J. van Dijken

Tags in dit artikel:

vitamine