Geen weerstand tegen onchristelijke jongen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb een probleempje. Ik ben superverliefd op een onchristelijke jongen en hij wil allerlei gekke en rare seksuele dingen. Ik kan daaraan geen weerstand bieden. Wat kan ik hiertegen doen?

Antwoord

Dit is geen probleempje, maar een probleem! Je schrijft dat je superverliefd bent op een onchristelijke jongen. Als je superverliefd bent, heb je de neiging alles te doen wat die ander wil, dus ik hoop van harte dat je ook nog je verstand er bij kunt houden. Hij is onchristelijk en wil allerlei gekke en rare seksuele dingen. Als christen wil je hier toch echt niet op ingaan. je hebt toch ook nog een stuk zelfrespect, hoop ik. Je laat toch niet met je lichaam doen wat hij leuk en prettig vindt. Ik zou je van harte willen aanraden om meteen met die jongen te breken. Ik ben bang dat je anders helemaal laat leiden door wat hij wil en dat hij weinig respect weet op te brengen voor jou en dat jij straks met een enorme kater alleen achter blijft.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid