Schok

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Vorige week schrok ik 's nachts wakker omdat er iets gebeurde in mijn hoofd. Er knapte iets. Ik kreeg een schok en was wakker. Ben enorm geschrokken, des te meer omdat ik bekend ben met hoge bloeddruk, diabetici, cholesterol en te traag werkende schildklier. Ben ietswat wankel op de been, 51 jaar en werk 32 uur als kok. Moet ik dit negeren of er mee naar de huisarts om toch mijn hoofd na te laten kijken? Heb ook last van de nek en links onderin is mijn buik gevoelig.

Antwoord

Beste vraagsteller. Deze klachten lijken dermate serieus, dat wij u adviseren snel contact te zoeken met uw huisarts. Een consult via deze vragenrubriek heeft geen zin, omdat een dokter u zelf zal willen onderzoeken. Bovendien kan het enige tijd duren voordat u een antwoord krijgt, en daar lijkt deze klacht te serieus voor. Nogmaals, wacht niet te lang om een afspraak te maken met uw huisarts.

Tags in dit artikel:

hoofdpijn
1 reactie
deturies
Ik begrijp gewoon echt niet dat u niet naar de dr gaat?
Het betreft toch uw gezondheid?
Hoe u het beschrijft, zijn toch geen zaken om eerst maar eens via Refoweb te gaan vragen.
Er gaat zowiezo een poosje overheen voor u antwoord krijgt.
Echt, dit is zooooo onbegrijpelijk...