Petadolor tabletten

drs. A. Meijer / Geen reacties

Vraag

In het boek van Dr. A Vogel kwam ik petasites tegen (Petadolor tabletten) als risicoloze pijnbestrijder bij onder andere hoofdpijn. Het leek mij een goed middel als hulp bij het doorbreken van de cyclus "medicijn gerelateerde hoofdpijn" (tot nu toe helpt saridon mij als enige). Helaas zijn Petadolor tabletten nergens te verkrijgen. Is het uit de handel? Is er een vervanger? Was het toch niet zo onschuldig als Dr. Vogel schreef?

Antwoord

Beste vragensteller,

Bij mijn weten is dat product wegens bijwerkingen uit de handel genomen. Ik zou geen alternatief middel weten. Ik weet niet welke medicijnen jouw hoofdpijn onderhouden? Als het pijnstillers zijn dan zou ik willen adviseren er abrupt mee te stoppen. Maar wellicht ken je dat advies al...

Vriendelijke groet,
A. Meijer

Lees meer artikelen over:

dr. vogel