Geen moedergevoelens

drs. A. Meijer / geen reacties

25-06-2011, 09:30

Vraag

Is het mogelijk dat lang gebruik van de pil, bijvoorbeeld vanaf je 17e jaar, je moedergevoelens remt? En daardoor het verlangen naar een kind totaal niet bij je speelt. Het is namelijk bekend dat de pil seksuele gevoelens kan beïnvloeden.

Antwoord

Beste vragenstelster,

Veranderingen in libido is een bekende bijwerking. Heel veel (aanstaande) moeders gebruiken de pil. Het minder verlangen naar het krijgen van een kind, dat is een bijwerking die ik nog nooit heb gehoord.

Vriendelijke groet,
A. Meijer

drs. A. Meijer

drs. A. Meijer

  • Geboortedatum:
    14-12-1978
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Ouderkerk aan de Amstel
  • Status:
    Actief

Tags in dit artikel:

de pillibidomedisch
geen reacties

Terug in de tijd

Mijn zusje en ik hebben altijd een goede verhouding gehad. De laatste tijd ligt zij erg overhoop met zichzelf en reageer...
geen reacties
25-06-2005
Bij ons thuis werd vroeger gewaarschuwd tegen occultisme, alternatieve geneeswijzen, homeopathie, acupunctuur e.d. Nu va...
geen reacties
25-06-2013
Aan ds. Den Ouden. Ik ben nu 35 jaar, getrouwd en vier kinderen. Ik voel dat ik nog niet kan sterven. Toch weet ik dat h...
4 reacties
25-06-2009
website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis
design website door design website by Mooimerk
hosting website door hosting website by STH Automatisering