Libido verminderen

Alie Hoek - van Kooten | Geen reacties | 11-09-2004| 00:00

Vraag

Allereerst mijn complimenten voor deze rubriek! Graag wil ik van u weten of er medicijnen o.i.d. bestaan om de libido te verminderen.


Antwoord

Er zijn bij mijn weten geen medicijnen op de medische markt die de libido op zich kunnen verminderen of vermeerderen.

Alie Hoek-van Kooten

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Alie Hoek - van Kooten

  • Geboortedatum:
    27-08-1949
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Actief
1024 artikelen
Alie Hoek - van Kooten

Bijzonderheden:

Auteur van o.a.

Bekijk ook:

 

 

 

 


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Trouwboekje laten zien

Tijdens het online beluisteren van een preek hoorde ik dat doopouders vooraf hun trouwboekje dienen in te leveren bij het kerkelijk bureau. Wat kan hier de reden van zijn?
Geen reacties
11-09-2023

Vlinder als teken van God

Ik ben een vrouw van 41 jaar (HHK) en zit midden in een huwelijksprobleem. We wonen op dit moment niet bij elkaar. Vorige week had ik het zo moeilijk dat ik de Heere gevraagd heb: Heere doe ons een te...
6 reacties
11-09-2010

Mijn vriend en ik hebben geruime tijd verkering. Als ik hem vraag hoe hij ergens over denkt (bijvoorbeeld seksualiteit) zegt hij vaak dat hij het niet weet, of er niet over nadenkt. Hoe moet ik hier mee om gaan? (...)

Mijn vriend en ik hebben geruime tijd verkering. Als ik hem vraag hoe hij ergens over denkt (bijvoorbeeld seksualiteit) zegt hij vaak dat hij het niet weet, of er niet over nadenkt. Hoe moet ik hier m...
Geen reacties
11-09-2008
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag