Pijnlijke rechterpols

drs. N. Wolswinkel / 1 reactie

Vraag

Ik heb nu al maanden last van een pijnlijke rechterpols (mijn schrijfhand) en van alle tien de vingers. Dan lukt het bijvoorbeeld niet om een vuist te maken. Ook heb ik veel pijn van mijn linkerheup. Ik heb het niet bezeerd of gestoten, en ben ook niet gevallen. Soms kan ik haast niet schrijven/typen van de pijn. En lopen kost ook veel moeite. Liggen (in bed) is ook erg vervelend en pijnlijk. De pijn die ik dan voel is niet echt te beschrijven. Ik ben een vrouw van 20 jaar, en verder goed gezond. Wat kan dit zijn? En is het belangrijk dat ik hiervoor naar mijn huisarts ga? Bedankt alvast!

Antwoord

Het zal duidelijk zijn dat ik op afstand hier niet veel over zeggen kan. Zo te lezen heb je behoorlijke klachten. Een bezoekje aan de huisarts kan een goede optie zijn.

Drs. N. Wolswinkel

Tags in dit artikel:

handenmedischpijn
1 reactie
Justinus
Naar mijn mening heeft Drusius volkomen gelijk. Zit hier wellicht ook iets anders achter? Durf je niet naar de huisarts of durf je dat niet vanwege de (familie-)omgeving? In mijn familie is het vroeger eens gebeurd dat een oom zei:"ga niet naar de arts, ga bidden en het komt goed". Nou, achteraf mooi niet!