Verliefd

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik houd al meer dan een half jaar van iemand, maar hij vindt mij volgens mij maar een trut en veel te oud. Maar ik hou echt super veel van hem. Hoe moet ik dat aanpakken?

Antwoord

Je ziet je zelf door de ogen van die jongen op wie je verliefd bent en dan kun je je gewoon niet voorstellen dat hij jou misschien ook aardig zou kunnen vinden. Ik weet verder je omstandigheden niet, maar waarom zou je niet eens een praatje gaan maken met hem. Of hem een brief schrijven dat je het altijd weer leuk vindt om hem te zien en of hij het niet leuk zou vinden om eens nader kennis te maken. Om verder te komen, zul je hoe dan ook contacten moeten leggen, daar zit gewoon niets anders op, dus trek de stoute schoenen aan.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid