Hij houdt niet van mij

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik hou al een jaar van een jongen, maar hij houdt niet van mij. Dat weet ik bijna zeker. Ook pesten ze mij steeds met hem. Ik kan daar echt niet tegen. Hem pesten ze ook met mij en hij wordt er echt boos om. De liefde voor hem van mijn kant gaat niet over. Wat kan ik er aan doen dat het over gaat?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ik vind het heel vervelend voor je dat ze er jou mee pesten. Je moet ook echt tegen die personen zeggen dat je dat naar vindt. Als je zeker weet dat het niets kan worden, dan moet je proberen hem zo min mogelijk te zien, want iedere keer als je hem weer ziet, word je verliefdheid weer gevoed. Doe ook je best door het heel bewust af te bouwen. Dus ga verliefdheidsgedachten niet koetseren, maar zeg dan nuchter tegen jezelf dat je dat niet wilt. Tot slot zou ik je willen zeggen dat iedere verliefdheid vroeg of laat vanzelf uitdooft.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid