Zaadlozing bij het knuffelen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb een paar antwoorden gelezen over een zaadlozing zonder gemeenschap. Ik heb dat ook wel eens gehad tijdens het knuffelen, maar voel mij daar  niet prettig bij. Voor mijn gevoel ga ik dan te ver. Maar zijn er ook gezonde methodes om te voorkomen dat er een zaadlozing plaatsvindt terwijl je alleen aan het knuffelen bent?

Antwoord

Ja, het is nu eenmaal een natuurlijke lichamelijk reactie op seksuele prikkels. Die seksuele prikkels zijn er natuurlijk als je met je vriendin aan het knuffelen bent. Dat je je daar niet prettig bij voelt is ook wel te begrijpen omdat je een zaadlozing het liefst zou willen meemaken in een huwelijksrealtie tijdens de sekuele omgang, maar dat kan zolang je nog niet getrouwd bent, helaas nog niet. Ik zou er echt niet al te veel mee zitten.

Alie Hoek-van Kooten