Verkering uitmaken

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik weet niet hoe ik op een nette christelijke manier van mijn vriendin af kan komen. Weet u het?

Antwoord

Je schrijft er verder niets over, dus is het moeilijk voor mij een antwoord te geven. Ik vind de vraag overigens niet sympathiek gesteld:  Hoe kan ik op een christelijke nette manier van mijn vriendin afkomen, alsof het onkruid is.

Wanneer het in een verkering echt niet goed (meer) gaat, dan heb je de plicht om het uit te maken, hoe moeilijk dat misschien ook is. Je kunt toch eerlijk tegen haar zeggen of schrijven wat de reden is dat je niet verder wilt gaan. dat getuigt pas van echt volwassenheid om dat op een rustige, weloverqwogen en eerlijke manier te doen.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkering