Aanmelding medische gegevens

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wij hebben een brief gehad betreffende aanmelding medische gegevens bij de landelijke infrastructuur voor gegevensuitwisseling in de zorg. Vorig jaar heb ik in het nieuws nogal bezwaren daarover gehoord, maar me daar verder niet meer in verdiept. In de brief die wij nu gekregen hebben worden alleen de voordelen hiervan genoemd. Als je geen bezwaar hebt hoef je niets te doen. Komen de gegevens automatisch in een landelijk digitaal bestand? Kan iemand mij ook de mogelijke bezwaren i.v.m. hiermee vertellen? En hoe is/was dat bijvoorbeeld nu/of voorheen geregeld? Kun je bijv. in de toekomst problemen verwachten als je één of andere "afwijking" hebt? Graag antwoord van een onafhankelijk persoon, dus niet van een huisarts.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

Tags in dit artikel:

medisch