Op zoek naar kerken in Canada

Ds. W. Pieters / Geen reacties

Vraag

Ik ben op zoek naar kerken in Canada (Ontario-Zuid) die overeen komen met de Nederlandse Hervormde Kerk (Gekrookte Riet). Zou u mij daar info over kunnen en willen geven? Zo ja, heeft u daar ook adressen van?

Antwoord

De enige is Springford Reformed Church, 308 Church St., Springford ON, N0J 1X0 Canada. Tel. 00 1519 842 6801

Lees meer artikelen over:

Canada