Gekrookte Riet

Ds. W. Pieters / Geen reacties

Vraag

Wat wil het Gekrookte Riet precies en hoe kun je daar lid van worden?

Antwoord

Het Gekrookte Riet is een beweging die voor de BEVINDELIJKE prediking staat, zoals in de tijd van de Nadere Reformatie gebracht. Je kunt er geen lid van worden, maar je wel abonneren op het blad.

Ds. W. Pieters

Naschrift: Het Gekrookte Riet is intussen opgegaan in het Hervormd Kerkblad