Vragen niet gepubliceerd

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Hoe komt het dat verschillende vragen van mij (van een hele tijd geleden) niet gepubliceerd worden? Ik vermoed dat jullie denken dat ik het niet serieus bedoelde, maar mijn vragen meende ik echt en ik zou er graag een antwoord op willen als dat kan.

Antwoord

In principe worden alle vragen beantwoord, tenzij ze dus inderdaad als niet serieus worden beschouwd. Het is lastig om aan te geven waarom je geen antwoord hebt gekregen, aangezien je niet vertelt over welke vragen het gaat. Mogelijk is het onderwerp al veel vaker aan de orde geweest en zijn de antwoorden dus te vinden in ons archief. Je mag ons er over mailen: vragen@refoweb.nl

Redactie Vragenrubriek

Lees meer artikelen over:

refoweb