Verschijnselen van zwangerschap

drs. P. C. Hildering / Geen reacties

Vraag

Ik weet sinds kort dat ik zeven weken zwanger ben. Nu heb ik vorige week wat rozig slijm verloren en een paar dagen erna was de afscheiding wat gelig. Vanaf het begin heb ik last van lichte menstruatiepijn, wat nu overigens minder lijkt te worden. De ene dag ben ik heel misselijk en de andere dag niet of minder. Zijn dit wel goede tekenen, of moet ik aan een miskraam denken? Ik hoor graag uw reactie.

Antwoord

De verschijnselen die je beschrijft zjn volkomen normaal in het begin van een zwangerschap en geen voortekenen van een dreigende miskraam.

Met de weken zullen ze verdwijnen of veranderen. Wens je verder een perfecte zwangerschap.

Drs. P. C. Hildering

Lees meer artikelen over:

medisch