Boek over zelfbeeld en zelfacceptatie

Eleos / 1 reactie

Vraag

Een tijd terug werd er een goede titel van een boek genoemd door Eleos over zelfbeeld en zelfacceptatie. Ik kan het NERGENS meer terug vinden. Kunt u me verder helpen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Er is heel wat te koop op dit gebied. Ik wil je in ieder geval een titel aanbevelen die ook mogelijk door iemand van Eleos is genoemd: “Leven met jezelf en anderen” van Wil Doornebal. Als dit het boek niet is, waar je naar op zoek bent, zou ik willen vragen om je vraag iets explicieter toe te lichten; door wie werd het boek aanbevolen? Wanneer en welke setting? Op een lezing bijvoorbeeld of in een artikel?

Maar misschien is dit toch het boek waar je naar op zoek bent.

Met vriendelijke groet,
Vivia Verloop

Eleos

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Nieuwegein
  • Status:
    Actief

Tags in dit artikel:

boekenzelfbeeld
1 reactie
zeeuwsebabbelaar
Deze titel is ook pas genoemd:
Leven in je leven
Young en klosko zijn de schrijvers