Benauwd gevoel

drs. N. Wolswinkel / 4 reacties

Vraag

De laatste dagen krijg ik niet genoeg lucht binnen. Als ik heel diep ademhaal, heb ik nog te weinig lucht. Dit is een benauwd gevoel. Kunt u mij z.s.m raad hierin geven en vertellen hoe het komt? Alvast bedankt!

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Het zal duidelijk zijn dat hierover op afstand niets te zeggen valt. Voor dit soort vragen houden huisartsen spreekuur.

Drs. N. Wolswinkel

drs. N. Wolswinkel

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Huisarts

Tags in dit artikel:

medisch
4 reacties
sydneylover
Heerlijk droog antwoord! En de spijker op de kop.
boulanger
Waarschijnlijk een vorm van hyperventilatie. Vooral psychisch, omdat je erop gaat letten of je wel genoeg lucht binnen krijgt. Je komt in een soort visueuze cirkel terecht. Probeer eens of het helpt als je afleiding zoekt en er niet aan denkt.
pipo
Met zo'n vraag zou ik ook naar de huisarts gaan. An de andere kant vind ik wel dat drs van Wolswinkel vaak antwoorden geeft waar vraagstellers niets mee kunnen.
Catherine
Idd. pipo. Het is beiden. Maar zeker in dit geval een beetje "onnozele" vraag. Anderzijds moet de dr. Wolswinkel een zo neutraal mogelijk antwoord geven, om zijn collega's niet in de wielen te rijden. Je weet nooit wat mensen met zijn antwoord doen !
Deze rubriek wordt m.i. verkeerd gebruikt, hij is voor ALGEMENE VRAGEN en niet voor persoonlijke diagnose !!
Zo verknoei je de tijd van de arts en die is volgens mij kostbaar.