Waas voor het oog

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik heb een waas voor mijn linkeroog die heen en weer gaat. Wat kan dat zijn?

Antwoord

Wanneer het gezichtsvermogen goed is, kan zo’n waas meestal geen kwaad, na verloop van tijd verdwijnt deze weer. Belangrijk is het te letten op verminderd gezichtsvermogen, lichtflitsen, toename van klachten. Dan is bezoek aan een arts zeker nodig.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch