Als meisje beter met mannen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Is het normaal dat ik als meisje beter met mannen als vrienden op kan schieten dan met vrouwen?

Antwoord

Kijk over het algemeen zijn mannen wat zakelijker ingesteld en zijn vrouwen wat meer gevoelsmatig ingesteld. Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat juist het wat meer zakelijke karakter van mannen je meer aanspreekt dan het gevoelsmatige karakter van vrouwen. Daar is niks mis mee.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

vriendschap