Rugligging

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

In rugligging 'staan' mijn beide voeten volledig in exoratie. Hierdoor lijkt het of mijn heupen ook naar buiten staan. De laatste tijd heb ik veel pijnklachten in mijn onderrug en heupen. Zou dit kunnen komen door hypermobiliteit, en zo ja, kan het kwaad dat ik mijn heupen zo ver naar buiten kan draaien?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Dit lijkt me een vraag voor de dokter die de patiënt in levende lijve kan onderzoeken.

Drs. N. Wolswinkel

drs. N. Wolswinkel

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Huisarts

Tags in dit artikel:

medisch