Zwangerschap en bevalling

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik zit met een vraag over zwangerschap en bevalling. Mijn vorige bevalling vond al plaats na 29 weken zwangerschap. Hoe groot is de kans dat dit bij een nieuwe zwangerschap weer zo zal verlopen?

Antwoord

Het antwoord op de vraag hoe groot een herhalingskans is hangt af van de oorzaak, waardoor eerder een te vroege bevalling ontstaan is. Vraag het aan de gynaecoloog hoe groot in jouw specifieke situatie de herhalingskans is.

Drs. N. Wolswinkel

Tags in dit artikel:

medisch