Neus gestoten

M. M. Methorst / Geen reacties

Vraag

Zeven maanden geleden stootte ik met de bovenkant van mijn neus tegen een metalen lamp. Ik had hier niet veel last van. Nu heb ik nog steeds een bultje zitten. Dit is niet te zien, maar het voelt wel aan alsof ik mijn neus gekneusd heb als ik eraan zit. Wat kan het zijn?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Om hier een goed antwoord op te kunnen geven moet er toch een lichamelijk onderzoek plaats vinden om het bultje te kunnen beoordelen. Mijn advies is om hiervoor eventueel contact op te nemen met de huisarts.

Met vriendelijke groet,
Martijn Methorst