Weekboek over geloven

Ds. B. J. van de Kamp / 2 reacties

Vraag

Mijn kerkelijke achtergrond is PKN en die van mijn vriend ook. Ik ben op zoek naar een (week)boek over geloven (en evt. relatie), om samen te kunnen lezen. Ik zoek een boek dat handelt over thema's en ook vragen/stellingen aanreikt om samen over te kunnen praten. We willen dit graag, omdat het in de praktijk moeilijk is om structureel samen te bidden en te lezen. Ook is het soms lastig om uit te kiezen wat je samen wilt lezen. Handreikende vragen, suggesties of stellingen zouden we als heel welkom ervaren. Heeft iemand hier een goede tip voor? Alvast bedankt!

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste mensen,

Ik denk aan het boek van  J. C.  Ryle, “Christen zijn in het dagelijks leven.” ISBN   90 6140 500 9

Hartelijke groet,
Ds. B. J. van de Kamp

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Hierden
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Emeritus

Tags in dit artikel:

boeken
2 reacties
vandijk
Helemaal mee eens. Pas nog hoofdstuk over Avondmaal gelezen. Erg leerzaam.
Hanna
Schep mij een rein hart van Murray.
met vragen aan het einde van ieder thema.

Zeker weten van ds van Ruitenburg,
bij iedere dag een vraag, verschillende thema's ook.