Niet lekker zoenen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik vind dat mijn vriendje niet lekker zoent. Met mijn vorige vriendje ging het weer anders, maar wel lekkerder. Hoe moet ik hier mee omgaan? Ik durf het niet tegen hem te zeggen.

Antwoord

Misschien is het een ideetje om het met een grapje te zeggen. Je zou kunnen zeggen dat je heel erg blij met hem bent, dat hij veel aardiger is dan je vorige vriendje, maar dat er toch een puntje is waar je over zou willen praten. Probeer het op een gezellige manier te zeggen, dan valt het niet zo zwaar.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkeringzoenen