Haargroei rondom borsten

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb haargroei rondom mijn borsten. Is dat normaal en wat kan ik hier het beste aan doen?

Antwoord

Rond de tepels groeien er altijd wel enige haren, dus dat is normaal. Iedere vrouw maakt ook altijd wel wat mannelijk hormoon (en iedere man maakt wel wat vrouwelijk hromoon), de ene vrouw is daar gevoeliger voor dan de andere, dus dat zou ook een reden kunnen zijn dat je wat meer haargroei hebt dan gemiddeld. Je kunt ook altijd even contact opnemen met de huisarts en met hem of haar dit bespreken.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

beharingborst(en)