Extra stimulatie voor vrouw

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Wij zijn gelukkig getrouwd. Echter, als wij gemeenschap hebben dan bereikt mijn vrouw vrijwel nooit een echt hoogtepunt. Behalve als ik haar met mijn hand bevredig. Mijn vrouw geniet dan geweldig en komt altijd tot een hoogtepunt. Echter, achteraf heeft mijn vrouw dan een schuldgevoel; zou dit wel mogen, volgens de bijbel? Een kan ik hiervan geen enge ziekten krijgen? Kortom, mag een man binnen het huwelijk door extra stimulatie zijn vrouw helpen een hoogtepunt te geven, of moet het beperkt blijven tot alleen de werkelijke gemeenschap.

Antwoord

Hier is helemaal niets op tegen. Het is juist heel goed dat jullie elkaar hierin zo veel mogelijk tegemoet komen. Het gaat er toch om dat dit binnen jullie eigen huwelijk gebeurt en dat dit zo een onderdeel is van de seksuele omgang.

Het is nu eenmaal zo dat veel vrouwen sterker worden geprikkeld wanneer dat met dat hand gebeurt dan wanneer dat tijdens de gemeenschap gebeurt. Bijbels gezien is hier geen bezwaar tegen omdat  je zo elkaar bemint binnen je eigen huwelijk. En je zult er al helemaal geen enge ziektes van krijgen.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

seksualiteit in het huwelijk