Gods weg en wil

Ds. J. Bos / Geen reacties

Vraag

In het archief kon ik geen concreet antwoord vinden op mijn vraag. Hoe je kunt weten wat Gods weg en wil is? Hoe kun je dit zeker weten, zodat je je niet bedriegt en je iets inbeeldt? Is dat niet gevoelsmatig? Maar gevoel kan je toch weer bedriegen? Of is het zo dat als de Heilige Geest iets met overtuiging in je hart zegt, dat dat een ander gevoel is? Of is dat een zeker weten? En als je onbekeerd bent en je vraagt God of Hij bij een keuze/splitsing je de weg wilt wijzen, krijg je dan ook antwoord van God?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Romeinen 12:1, 2 is het bestuderen en overdenken meer dan waard waar het om een antwoord op uw vraag gaat. Bid de HEERE om inzicht en goed verstand. Hij spreekt gewis voor elk die voor Hem leeft. Maar altijd door Zijn Woord! Op geen enkele andere wijze! Lees en herlees biddend Gods Woord en de HEERE wil echt waar maken wat staat in Psalm 32:8.

Hartelijke groet en gezegende dagen,
Ds. J. Bos

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Naarden
  • Status:
    Actief

Tags in dit artikel:

geloofszekerheid