CryptoBaptisten

Dr. C. A. van der Sluijs / 1 reactie

Vraag

Aan dr. C. A. van der Sluijs. Calvijn heeft het over Sofisten. Luther over de Dopers. U hebt het over CryptoBaptisten. Begrijp ik het goed als ik denk dat dit zo ongeveer één pot nat (of droog ;-) ) is?

Antwoord

Tegenover ‘de veelvuldige wijsheid van God ( Ef. 3 : 10)’ is er zo lang deze wereld duurt blijkbaar ook een veelvuldig onverstand van God en reformatorische zaken. De dood in de pot (2 Kon 4 : 40)! Daarvan kun je smullen tot de dood er op volgt. Houd je het nu droog? Of voel je nattigheid?

Met vriendelijke groet,
Ds. C. A. van der Sluijs

Tags in dit artikel:

baptismehypercalvinisme
1 reactie
John61
Hahaha, wat een cryptisch antwoord van dr. van der Sluijs.