Pijnlijke plaats

A. Kwakernaak / Geen reacties

Vraag

Een pijnlijke plaats aan de linkerkant van het hoofd, waar kan dat op duiden? Als ik een poosje geslapen heb is het vaak zo goed als over. Na een tijdje begint het dan weer.

Antwoord

Het is voor mij moeilijk om deze vraag te beantwoorden, omdat de exacte lokalisatie niet duidelijk is. Het kan zijn dat er sprake is van een spierspanningshoofdpijn die in de loop van de dag erger wordt. Maar misschien komt dit helemaal niet overeen met de plaats waar de pijn zit. Indien je je bezorgd maak, zou ik een bezoekje brengen aan de huisarts die je misschien gerust kan stellen.

A. Kwakernaak

Tags in dit artikel:

medisch