Verborgen omgang met God

Ds. N.P.J. Kleiberg / Geen reacties

Vraag

Kunt u mij uitleggen wat verborgen omgang met God inhoudt?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Er zijn soms van die dingen, die je niet in het openbaar bespreekt, maar zoals we dan zeggen, onder vier ogen met een ander. Zo is het ook naar de HEERE toe. Er zijn van die zaken die in het hart kunnen leven, die je enkel voor de HEERE neerlegt. Ik denk ’s morgens voordat je weg gaat, je de HEERE door het gebed opzoekt. Als er moeilijkheden zijn, het de HEERE vertelt. Als er reden tot dankbaarheid is de HEERE daarvoor de eer geven. Psalm 25 spreekt eigenlijk van zielen waar Zijn vrees in woont. Dat is een kinderlijke vrees, waardoor de HEERE gezocht wordt.

En nu is de vraag: ken jij die verborgen omgang? Mag je die kinderlijke vrees kennen? Dan is een verborgen omgang met de HEERE ook een geborgen zijn bij de HEERE. En dat geeft rust in een jachtige tijd.

Ds. N. P. J. Kleiberg

Ds. N.P.J. Kleiberg

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Hersteld Hervormd
  • Woon/standplaats:
    Achterberg