Contact met evangelist Van Dooijeweert

J.W.N. van Dooijeweert / Geen reacties

Vraag

Iemand uit Opheusden vroeg onlangs per telefoon het emailadres van evangelist Van Dooijeweert in Peru. De heer Van Dooijeweert heeft vervolgens zijn emailadres gegeven, maar nog niets gehoord. Hij is bang dat deze persoon het adres niet goed opgeschreven heeft.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Wil de jonge man uit Opheusden die mij het emailadres vroeg daarom even contact opnemen met mij. Na maandag graag. Bedankt.

J. W. N. van Dooijeweert.

J.W.N. van Dooijeweert

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Gereformeerde Gemeenten
  • Woon/standplaats:
    Waddinxveen
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden: